Toiseksi suosituimmaksi brändiksi nousi ihonhoito- ja kosmetiikkabrändi Lumene. Pronssipaikalle ylsi viljatuotteistaan tuttu Elovena.
Neljännen paikan lunasti niin ikään ykkösen tapaan särkylääke, Panadol. Viidennelle sijalle suomalaiset äänestivät Iho- ja kauneudenhoitotuotteistaan tunnetun Nivean.
Voittajat julkistettiin torstaiaamuna Helsingissä.
Hyvinvointibarometri 2012 kyselyyn vastasi tänä vuonna kaikkiaan 7 319 vastaajaa. Tutkimuksen teetti Terve Media ja toteutti M3Research internet-tutkimuksena Terve Median sivustoilla. Hyvinvointibarometrin avulla on tarkasteltu suomalaisten hyvin ja pahoinvointia ja terveyttä vuodesta 2010 lähtien.
Katso myös:
Hyvinvointibarometri 2012 -infografiikka
Miten Suomi voi? Hyvinvointibarometri 2012 -presentaatio
Lue lisää:
Näin moni suomalainen on syrjäytynyt – Hyvinvointibarometri kertoo, ministeri kommentoi
Suomalainen työntekijä voi ihan ookoosti – Hyvinvointibarometri 2012 mittasi lukemat
Näin iso osa suomalaisista karppaa
Suomalaisten onnellisuusprosentti on tässä – Hyvinvointibarometri 2012 selvitti
Aikaa riittää, tuumii suomalainen – mutta lapsiperheessä on hoppu
Näin iso osa suomalaisista popsii vitamiineja ja luontaistuotteita