Terveys

Vuoden hyvinvointibrändi on valittu!

6.9.2012 Terve.fi

Toiseksi suosituimmaksi brändiksi nousi ihonhoito- ja kosmetiikkabrändi Lumene. Pronssipaikalle ylsi viljatuotteistaan tuttu Elovena.

Neljännen paikan lunasti niin ikään ykkösen tapaan särkylääke, Panadol. Viidennelle sijalle suomalaiset äänestivät Iho- ja kauneudenhoitotuotteistaan tunnetun Nivean.

Voittajat julkistettiin torstaiaamuna Helsingissä.

Hyvinvointibarometri 2012 kyselyyn vastasi tänä vuonna kaikkiaan 7 319 vastaajaa. Tutkimuksen teetti Terve Media ja toteutti M3Research internet-tutkimuksena Terve Median sivustoilla. Hyvinvointibarometrin avulla on tarkasteltu suomalaisten hyvin ja pahoinvointia ja terveyttä vuodesta 2010 lähtien.

Katso myös:

Hyvinvointibarometri 2012 -infografiikka

Miten Suomi voi? Hyvinvointibarometri 2012 -presentaatio

Lue lisää:

Näin moni suomalainen on syrjäytynyt – Hyvinvointibarometri kertoo, ministeri kommentoi

Suomalainen työntekijä voi ihan ookoosti – Hyvinvointibarometri 2012 mittasi lukemat

Näin iso osa suomalaisista karppaa

Suomalaisten onnellisuusprosentti on tässä – Hyvinvointibarometri 2012 selvitti

Mitä vastaa ministeri? Eriarvoistuminen huolestuttaa 80 prosenttia ja samalla uskoa hyvinvointivaltioon riittää

Aikaa riittää, tuumii suomalainen – mutta lapsiperheessä on hoppu

Näin iso osa suomalaisista popsii vitamiineja ja luontaistuotteita

Näitä asioita suomalaiset miettivät syödessään

Kommentit
Ei kommentteja vielä
Katso myös nämä
Uusimmat
Tilaa uutiskirjeet tästä!

Voimaa ja viisautta suoraan sähköpostiisi

terve
KäyttöehdotTietosuojaselosteEvästekäytännöt