Meditatiiviset kävelyt

Kävelymeditaatioita sinulle, joka et malta istua. Meditaatiot kannustavat liikkumiseen iloon ja mielen tasapainottamiseen. Kävelyt ohjaa meditaatio-ohjaaja Taru Astikainen.
Kävelymeditaatio: hiljentyminen yksin – kun haluat kuunnella itseäsi
Kävelymeditaatio sinulle, kun haluat saada vastauksia mieltäsi painaviin kysymyksiin. Kävely on luonteeltaan viipyilevä, hetkittäin voit myös pysähtyä kuuntelemaan hiljaisuutta.
Kävelymeditaatio: paineet pois – kun kehosi on ylivirittynyt
Kävelymeditaatio sinulle, kun kehosi on ylivirittynyt ja haluat poistaa paineen tunteen. Hyväksyvän läsnäolon kautta vapautat kävelyn aikana paineitasi, jos hermostosi käy kierroksilla tai olosi on epämääräisen levoton.
Kävelymeditaatio: avaa aistit – kun haluat havainnoida ympäristöä kaikilla aisteilla
Kävelymeditaatio sinulle, kun haluat havainnoida ympäristöäsi kaikilla aisteilla. Virkistävällä ja elvyttävällä aistikävelyllä etenet hitaasti, omaan luonnolliseen tahtiisi.
Kävelymeditaatio: kehonhuolto – kun haluat huoltaa kehon eri osia
Kävelymeditaatio sinulle, kun haluat huomioida ja huoltaa kehon eri osia. Kireyttä vapautetaan hengityksen ja mielikuvien avulla. Kävelyn jälkeen keho tuntuu aiempaa rennommalta.
Kävelymeditaatio: metsäkävely – kun haluat rauhoittua metsässä
Kävelymeditaatio sinulle, kun haluat rauhoittua metsässä. Metsäkävelyharjoitus tarjoaa sinulle työkaluja parempaan itsetuntemukseen. Jo 20 minuutin oleskelu metsässä saa stressihormonit ja verenpaineen laskemaan sekä verensokeritason tasoittumaan.
Kävelymeditaatio – sinulle, joka et malta istua!
Voi hyvin -lehden uudessa Meditatiivinen kävely -podcastissa on viisi toisiaan täydentävää meditaatiota. Podcast-sarja on tehty juuri sinulle, joka et malta istua.