Kauneus & Terveys

Treenit etäpäivän iloksi

Kokosimme treenejä, jotka sopivat varsinkin istumatyötä tekeville ja joita voi tehdä helposti kotona.
Kuvat Getty Images

1. Venytykset paljon istuvalle

Istuminen saa lonkankoukistajat ja rintakehän kireiksi. Tee tanssija-kouluttaja Minna Tervamäen helpot venytykset, joiden avulla saat lisää liikkuvuutta kehoosi.

2. Treeni, joka kehittää ylävartaloa

Vahvat jalat mutta heikko ylävartalo? Tämä 20 minuutin yläkroppatreeni sopii täydellisesti lenkkien kaveriksi ja paljon istuvalle.

3. Viiden liikkeen lempeä kotijooga

Joogaa lempeästi yhdessä Emmi Lehtomaan kanssa.

4. Nopean taukojumpan avulla rentoutat lihaksia

Syvän lepokyykyn avulla parannat kehon liikkuvuutta ja rentoutat lihaksia. Tämän harjoituksen voit tehdä useammankin kerran päivän aikana.

5. Treeni, joka parantaa ryhtiä

Tanssija Mirka Hietanen neuvoo helpon treenin, jonka avulla parannat ryhtiäsi.

6. Selkäjumpan avulla ehkäiset selkävaivoja

Selkäliiton fysioterapeutti Maria Sihvolan selkätreenin avulla saat vahvan ja liikkuvan selän.

7. Treenaa tasapainoa

Näiden viiden liikkeen avulla kehität tasapainoasi ja piristät päivääsi.

Muut treenivinkit ja -videot:

Lisää treenivideoita löydät Kauneus & Terveys -lehden YouTube-kanavalta.

Julkaistu: 20.3.2020
Kommentoi »