Kauneus ja Terveys

Hiki pintaan! 6 helppoa ja nopeaa kotitreeniä, joihin tarvitset vain oman kropan

Hiki pintaan! 6 helppoa ja nopeaa kotitreeniä, joihin tarvitset vain oman kropan
Kaipaatko ideoita kotitreeneihin? Tuntuuko vaikealta aloittaa? Nämä kuusi tehotreeniä ovat helppoja, nopeita - ja tehokkaita!
Julkaistu: 26.3.2020

1. Alkulämmittely

Tee alkulämmittely hauskasti viidellä kehonpainoliikkeellä.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

2. Helppo ja nopea keskivartalotreeni

Personal trainer Anna Saivosalmi opastaa, miten teet helpon ja nopean core- eli keskivartalotreenin.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

3. 4 minuutin Tabata-treeni keskivartalolle

4 minuutin treenin avulla treenaat keskivartaloa tehokkaasti.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

3. 20 minuutin treeni yläkropalle

Ida Jeminan 20 minuutin yläkroppatreeni sopii täydellisesti lenkkien kaveriksi.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

4. Haastava kehonpainotreeni

Tee hyvinvointivalmentajan Nana Heikkilän haastava kehonpainotreeni.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

5. Koko kropan tehotreeni

Tee tehokas Monna Pursiaisen koko kropan tehotreeni.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

6. Hauska ja tehokas villasukkatreeni

Personal trainer Anna Saivosalmen hauska ja tehokas villasukkatreeni.

Hyväksy evästeet

YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.

Youtube video placeholder

Lisää treenivinkkejä ja -videoita:

Lisää treenivideoita löydät Kauneus & Terveys -lehden YouTube-kanavalta.

1 kommentti