Terve.fi keskustelut - katso viestiketjua - paljon kysymyksiä | Terve.fi

paljon kysymyksiä

paljon kysymyksiä

ViestiKirjoittaja hämmästynyt » To Elo 02, 2012 9:28 pm

MINULLA ON PALJON ERILAISIA DIAGNOOSEJA:J45 ASTHMA BRONCHIALE,M35,7SYNDROMA HYPERMOBILITATIS,M46,1 SACROILIITIS NON ALIBI CLASSIFICATA INACTIVA,M79,0 FIBROMYALGIA JA D-VITAMIININ PUUTOS TAUTI JA MINUN EPIGRIISISSÄ ON NIIN PALJON LATINALAISIA SANOJA JOIHIN HALUAISIN VASTAUKSIA,KUN EN KAIKKEJA YMMÄRRÄ:ASIAKAS TULI KUNTOUTTAVAAN HOITOON DIAGNOOSILLA ARTHRALGIA/FIBROMYALGIA KUNTOUTUKSEEN JA SILLOIN MINULLA TODETTIIN FIBROMYALGIA JA HYPERMOBILITEETTISYNTROOMA JA MINULLA ON ENEMMÄKSEEN KIPUJA SELÄSSÄNI,MUTTA HOITAVA LÄÄKÄRI SANOI ETTÄ EN VOI SAIRASTAA SELKÄRANKAREUMAA KUN KÄVELEN KYYNÄRSAUVOILLA. HELSINGISSÄ OTETTIIN MEILAHDESSÄ 2005-2006 LIHASBIOPSIA JA SILLOIN EI LÖYTYNYT MITÄÄN NEUROMUSKULAARISTA TAUTI JA MITÄ TÄMÄ SANA ON SUOMEKSI JA SILLOIN MINULLA EPÄILTIIN NIVELREUMAA JA SIIHEN KÄYTETTIIN METOTREKSAATTIA 12,5MG/VKO:SSA JA MINULLA EI NÄY VERESSÄ HLA-B27 MUTTA SELKÄVAIVOISTA OLEN KÄRSINYT YLI 5V. JA MITÄ TARKOITTAA SANA SAKROILIITTI? KUMMINKIN SI-NIVELTEN MRI:KORON. T1 JA T2 STIR.KUMMALLAKIN PUOLELLA SEKÄ SAKRUMISSA ETTÄ SUOLILUUSSA VOIMAKAS LLUUYTIMEN RASVAKONVERSIO JA KUMMASSAKIN SI-NIVELESSÄ SUOLILUUN PUOLELLA NIVELPINNALLA PAIKALLISTA EPÄTARKKUUTA JA HIVENEN EPÄTASAISUUTTA. HOHKALUUN ÖDEEMA EI TULE ESILLE.LÖYDÖS VIITTAA VANHAAN SAKROILIITTIAFFISIOON JA EI AKTIVITEETIIN.TÄLLÄ HETKELLÄ MINULLA EI OLE REUMALÄÄKITYSTÄ JA OMA TERVEYSKESKUKSEN LÄÄKÄRIN PITÄISI HOITAA MINUN SAIRAUKSIA JA 2.10.09 OTETTIIN D-VITAMIINIKOE JA VASTA 30.10.09 SAIN SIITÄ TIETÄÄ ETTÄ MINULLA ON D-VITAMIININ PUUTOSTAUTI,VOIKO TÄMÄ PUUTOS AHIHEUTTAA KOVIA SELKÄKIPUJA JA KUN TULEE KOVAT SELKÄ KIVUT NIIN SILLOIN VOI MENNÄ JALAT ALTA JA SE VETÄÄ MINUA KUMARAAN,ETTÄ VÄLILLÄ JOUDUN SISÄLLÄKIN KÄYTTÄMÄÄN KEPPEJÄ.LAITTAAVAT VIELLÄ MIKKELIN NEUROLOGIAN PUOLELLE ETTÄ HE OTTAISIVAT MINULTA UUDESTAAN LIHASBIOPSIA SEKÄ MITOKONDRIOTAUTIEN GEENITUTKIMUKSIA JA MINÄ HALUAISIN JOSSAIN VAIHEESSA NÄIHIN KYSYMYKSIIN VASTAUKSIA. JA LAITAN NETTIOSOITTEEN TÄHÄN TEILLE:eija.sikanen@elisanet.fi HALUAISIN LÄÄKÄRILTÄ NÄIHIN KYSYMYKSIIN VASTAUKSIA.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo To Elo 02, 2012 9:28 pm
hämmästynyt

Paluu Oireet, sairaudet ja hoidot