katso viestiketjua - miksi lihon jo nyt?? | Terve.fi

miksi lihon jo nyt??

Raskaana ollaan! Täältä saat tietoja ja tukea raskauden alusta loppuun.

miksi lihon jo nyt??

ViestiKirjoittaja 2haave » To Kesä 07, 2012 9:12 am

Heip!

Olen vasta rv 6 +2, mutta lihon nyt jo!!!!
lähtöpainoni oli 57kg/170cm ja 60kg meni rikki tänä aamuna!

Puolustelevia juttuja: lopetin tupakanpolton ja mulla on kahden pullistuman takia hieman rajoitettu tekemisiäni.

MUTTA en ole erikseen hirveesti mässäillyt, olen jatkanut lihaskuntoharjoituksia normaaliin tapaan, en käytä juurikaan autoa ja käyn kävelyillä. Siivoilen paljon jne.. Teen asiat niin kuin ennenkin..MIKSI lihon näin nopeasti jo nyt? Onko tämä normaalia?

Minulla on 4v poika, mutta häntä odottaessani olin ylipainoinen jo valmiiksi 84kg, ennen synnytystä 96kg, joten silloin olin paljon tuhdimmassa kunnossa. Aika kovalla työllä laihdutin nuo pois n 3v sitten, joten en haluaisi nyt paisua kamaliin mittoihin.. :x :roll: :oops: Joo,tiiän, raskaus lihottaa,mutta tässä kohtaa tiiän ettei kuuluisi lihoa vielä... :shock: eihän?

Onko ketään samassa jamassa?? tai kokenut saman...

terkuin 2Haave
2haave

Re: miksi lihon jo nyt??

ViestiKirjoittaja Rhyme » To Kesä 07, 2012 3:01 pm

Mulla alkoi paino nousta hyvinkin varhain ja nyt on tullut painoa n.12kg raskauden aikana, monet sanoikin sen jälkeen kun raskaus alkoi näkyäkkin n. viikolla 8 että oisko kaksoset tulossa ja niinhän se ensimmäisessä ultrassa paljastui että matkustajia onkin kaksi :D .

Jokainen on kuitenkin yksilö ja varsinkin alkuraskaudesta mulla oli myös kauhea turvotus päällä joka tietenkin nosti painoa myös :).
"Kaikella on tarkoituksensa"
Kuva
Rhyme

Paluu Raskaus