Hiustenlähtö
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hiustenlähtö
Nyt on sellainen ongelma että hiuksia lähtee ihan kauheasti. Onko muilla samoja ongelmia ja mistä apu?
- Vieras8404620
Hiustenlähtö
HIustenlähtöni alkoi muutama vuosi sitten ja yhdistin sen ensisijaisesti stressiin. Jäinkin sitten vuorotteluvapaalle ja lopulta erosin työstäni. Hiustenlähtö minulla kesti useamman vuoden, mutta alkoivat sitten kohentua, kun muistin terveellisen elämän: syö monipuolisesti, nuku riittävästi, ulkoile ja liiku, älä stressaa.
Muuten olen päässyt tavoitteisiini terveen elämän suhteen, mutta yhä unohtuu kasvisten syönti. Kuitenkin hiuksia on alkanut kasvaa takaisin eikä peliä ole vielä menetetty. Nyrkkisääntönä sanoisin, että kuuntele tarkasti sekä mieltä että kehoasi.
Joitain käytännön vinkkejä: Älä pese hiuksiasi liian kuumalla vedellä (kampaajaltani saatu neuvo), itse olen kokeillut menestyksellä sulfaatitonta shampoota. Olen myös yrittänyt olla pitämättä hiuksia kiinni koko ajan, vaan pidän niitä auki mahdollisimman paljon. Näin päänahka saa ilmaa. Olen myös harkinnut intialaista päänhierontaa!
Muuten olen päässyt tavoitteisiini terveen elämän suhteen, mutta yhä unohtuu kasvisten syönti. Kuitenkin hiuksia on alkanut kasvaa takaisin eikä peliä ole vielä menetetty. Nyrkkisääntönä sanoisin, että kuuntele tarkasti sekä mieltä että kehoasi.
Joitain käytännön vinkkejä: Älä pese hiuksiasi liian kuumalla vedellä (kampaajaltani saatu neuvo), itse olen kokeillut menestyksellä sulfaatitonta shampoota. Olen myös yrittänyt olla pitämättä hiuksia kiinni koko ajan, vaan pidän niitä auki mahdollisimman paljon. Näin päänahka saa ilmaa. Olen myös harkinnut intialaista päänhierontaa!
- Vieras1526693
Re: Hiustenlähtö
Raskausaikana on lähtenyt todella vähän, imetysajan alussa taas on irtoillut tukoittain, ja sittemmin rauhoittunut. näin myös kaikilla tuntemillani naisilla.
Muulloin kuin raskaus- ja imetysaikana en ole huomannut voivani estää "normaalia" hiustenlähtöä mitenkään. Ehkä sen näkymistä voi minimoida pitämällä hiukset mahdollisimman lyhyenä, niin ei ole pitkiä hiuksia siellä täällä?
Hyviä vinkkejä, täytyy ottaa kokeiluun!
Muulloin kuin raskaus- ja imetysaikana en ole huomannut voivani estää "normaalia" hiustenlähtöä mitenkään. Ehkä sen näkymistä voi minimoida pitämällä hiukset mahdollisimman lyhyenä, niin ei ole pitkiä hiuksia siellä täällä?
Hyviä vinkkejä, täytyy ottaa kokeiluun!
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Su Syys 02, 2012 3:54 am
- Kati
3 viestiä
• Sivu 1/1