kyynärpään murtuma
2 viestiä
• Sivu 1/1
kyynärpään murtuma
Minulta murtui olkaluu lapsena hoitajieni ajattelemattomuuden seurauksena. Silloin lapsena käteni laitettiin tyksissä huonosti, ja nyt tuloksena 30 vuoden päästä on kyynärpään nivelrikko ja vajaus sekä ojennuksessa että koukistuksessa.
Olin tämän vuoden tammikuussa kolmannessa leikkauksessni. Käteeni jätettiin ruuvit ja rautalevy. Niitä ei kuulemma aiota ottaa pois. Jotenkin käteni tuntuu aralta, ja olen miettinyt, että onko levyn ja ruuvien jättäminen kuitenkaan hyvä ajatus.
Onko kellään kokemusta kyynärpää ongelmista tai yleensäkin leikkauksista, jossa on laitettu ruuveja tai/ja rautalevy?
Olin tämän vuoden tammikuussa kolmannessa leikkauksessni. Käteeni jätettiin ruuvit ja rautalevy. Niitä ei kuulemma aiota ottaa pois. Jotenkin käteni tuntuu aralta, ja olen miettinyt, että onko levyn ja ruuvien jättäminen kuitenkaan hyvä ajatus.
Onko kellään kokemusta kyynärpää ongelmista tai yleensäkin leikkauksista, jossa on laitettu ruuveja tai/ja rautalevy?
- mamikolmelle
murtuma
Hei! Minulla murtui kyynärpää 3 v. sitten. Sinne laitettiin kyllä sulavat ruuvit, joten siitä en tiedä, millaista olisi, jos ne olisivat olleet toisenlaiset. Mutta sen verran voin sanoa, että kyynärpään paraneminen ennalleen kesti kauan, vielä parin vuodenkin jälkeen oli "tuntemuksia". Nyt ne ovat kyllä jo kaikonneet. Ja ilman todella tehokasta fysioterapiaa ja kotitreeniä käsi olisi jäänyt pahasti koukkuun, ne ovat siis erittäin tärkeitä toimenpiteitä. Nivelrikko voi kyllä olla tilanteena aivan toinen kuin murtuma.
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Su Elo 19, 2012 10:36 am
- Melina
2 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Oireet, sairaudet ja hoidot