Outo alavatsakipu
4 viestiä
• Sivu 1/1
Outo alavatsakipu
Terve!
Olen 17 vuotias poika. Minulla viime vuoden puolella alkoi ihan oudosti sattumaan alavatsaan ( keskelle sitä ) ja kipu loppui välillä, välillä aaltoili välillä sattui enemmän välillä vähemmän ja välillä katosi. Öitä ei varmasti saanu nukutuksi jos kipu ei hellittänyt, tätä jatkui yleensä noin kahdesta kolmeen päivään. Kerran yöllä piti sairaalaankin lähteä kun ei saanut nukutuksi, umpisuoli ei ollut kyseessä eikä heillä ollut sen kummoisempaa vastausta antaa minulle kysymykseeni. Tätä samaista vatsakipua on ilmennyt ensimmäisen kerran jälkeen luultavasti noin 6-10 kertaa, ellei enemmän. Voiko jonkinsortin allergialla olla kyseessä? Onko kenelläkään toisella ilmennyt samanlaista?
Kiitos jo etukäteen !
Olen 17 vuotias poika. Minulla viime vuoden puolella alkoi ihan oudosti sattumaan alavatsaan ( keskelle sitä ) ja kipu loppui välillä, välillä aaltoili välillä sattui enemmän välillä vähemmän ja välillä katosi. Öitä ei varmasti saanu nukutuksi jos kipu ei hellittänyt, tätä jatkui yleensä noin kahdesta kolmeen päivään. Kerran yöllä piti sairaalaankin lähteä kun ei saanut nukutuksi, umpisuoli ei ollut kyseessä eikä heillä ollut sen kummoisempaa vastausta antaa minulle kysymykseeni. Tätä samaista vatsakipua on ilmennyt ensimmäisen kerran jälkeen luultavasti noin 6-10 kertaa, ellei enemmän. Voiko jonkinsortin allergialla olla kyseessä? Onko kenelläkään toisella ilmennyt samanlaista?
Kiitos jo etukäteen !
- vieras17
Re: Outo alavatsakipu
Vastaan sinulle outo vatsakipu. Minulla on ollut myös samanlaisia vatsakipuja jota ei ole lääkäri pystynyt selvittämään. On tehty monenlaisia kokeita, muun muassa paksunsuolen tähystys, eikä ole selvyyttä löytynyt. Ehkä saattaa olla stressiä tai jokin ruoka voi vaikuttaa. Olen nainen.
- Vieras
Re: Outo alavatsakipu
Ei se paljon auta muutakun ihmetellä kun kellään ei ole lääkärissäkään vastausta antaa. Outoa.
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Pe Elo 17, 2012 8:41 pm
- Vieras
4 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Oireet, sairaudet ja hoidot