katso viestiketjua - Silmän värikalvoon alkanut muodostua jotain keltaista. | Terve.fi

Silmän värikalvoon alkanut muodostua jotain keltaista.

Silmän värikalvoon alkanut muodostua jotain keltaista.

ViestiKirjoittaja jeesjees » Pe Elo 03, 2012 11:07 pm

Hei, olen huomannut että silmääni on alkanut muodostua jotain keltaista värikalvon kohdalle. Olen 16vuotias terve nuori mies, ja kysyin vain että onko tämä vaarallista?
Silmä ei ole ollut kipeä, mutta tunnen että tuolla keltaisella alueella olisi jotain.
Joten onko tämä jokin allergia reaktio, sairaus tai jokin muu vastaava?

Tässä kuva:
Kuva
jeesjees

Re: Silmän värikalvoon alkanut muodostua jotain keltaista.

ViestiKirjoittaja Vieras » La Elo 04, 2012 12:27 pm

Riippuu keneltä kysytään.
Virallisilta tahoilta: ei merkitse mitään, älä ajattele asiaa.
Iirisanalyysejä tekevältä: kertoo elimistön tilasta ja sinne kertyvistä kuona-aineista. Niiden mukaan tietty osa iiristä vastaa tiettyä osaa kehosta/elintä.

Kovin monella käytännössä ei taida iirikset pysyä sellaisena kuin ne pikkupikkulapsena on, kaikille kerääntyy sakkaa.
Aloin itse uskoa iirisanalyysiin kun ennen sairastumistani iiristen väri alkoi muuttua. Mutta se siitä panikoinnista, terveitä elämäntapoja ja stressin välttämistä niin eiköhän ala puhdistua tai ei ainakaan etene.

Ihme kun joku näihin kiinnittää huomiota!
Vieras

Re: Silmän värikalvoon alkanut muodostua jotain keltaista.

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Elo 15, 2012 7:34 am

kaikkihan asiaa vastustaa jos joku ilmaisee että tuollainen jotain merkitsisi.
Kuten vastustetaan kaikkea muutakin mikä ei ole vielä tieteen todistamaa.

On olemassa kirjoja joista voi itsekin arvioida edes suuntaa mihin osaan kehoa tuo osaa iiristä viittaa. Niissä on iiriskarttoja joista voi itse katsoa ehkäpä ainakin suuntaa. Tosin iiris on sen verran pieni että yhtä kehon osaa vastaava alue ei ole kovinkaan suuri, joten itse arviointi saattaa osua vääräänkin. Iirisanalyysejä tekevät kuvaavat iiriksen tarkemmin ja vertaavat sitten karttaan.
Olikohan erään kirjan nimi ihan vain Iirisanalyysi? En kyllä tiedä mistä saa, luin niitä erään kirjahyllystä joka oli luontaishoitoihin perehtynyt muutoinkin.

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Ke Elo 15, 2012 7:34 am
Vieras

Paluu Oireet, sairaudet ja hoidot