Halvat ja helpot kesäkuntoilulajit
3 viestiä
• Sivu 1/1
Halvat ja helpot kesäkuntoilulajit
Mua kiinnostaisi tietää mitä muuta kuin uimista ja juoksemista/kävelyä tällainen rehellisesti sanottuna suhteellisen laiska kuntoilijaluonne voisi näin kesällä harrastaa? :p Haluaisin tietää nimenomaan amatööritason kuntoilijalle sopivia lajeja, joita voisi harrastaa ihan ilmaiseksi tai suhteellisen halvalla (enimmillään 40 euron panostuksella). Esimerkkinä voisin mainita vaikkapa tenniksen, jota voi harrastaa ostamalla suhteellisen halvan mailan ja muutamia tennispalloja, joihin opiskelijankaan talous tuskin kaatuu. :) Ilmaisia pelkän nimen avulla tehdyn varauksen avulla käytettävissä olevia pelikenttiähän löytyy sieltä täältä. Myös sulkapallo, futis ja footbag menevät samaan hintaluokkaan eli melko pienellä taloudellisella panoksella pääsee noita harrastamaan ihan kuinka usein vaan jaksaa ja haluaa.
Onko olemassa vielä joitain muita lajeja, mitkä olen unohtanut tässä mainita ja joita osaisitte edellä mainittuun listaan lisätä?
Onko olemassa vielä joitain muita lajeja, mitkä olen unohtanut tässä mainita ja joita osaisitte edellä mainittuun listaan lisätä?
- Vieras1620315
Tennis on parasta
Olin aivan into pinkeenä tulossa tänne hehkuttamaan tennistä, mutta oletkin sen jo löytänyt. :D Tennis on kuitenkin aivan loistava laji. Ei tarvitse ostaa mitään Roger Federer -tasoista mailaa, mutta jo muutamalla kympillä saa varsin toimivan kapineen. Vanhempien koti löytyy keskeltä metsää, joten ei tarvitse edes mitään kenttää käydä varaamassa. Tennis on loistava laji, polttaa kaloreita kunhan jaksaa juosta ja on vieläpä hauskaa!
Sulkapallon kanssa sama homma, joskin ulkoilmapalloilua hieman häiritsee se, että tuuli vie sulkapallon mukanaan.
Voisin suositella uimista. Siitä vain loikkaa järveen / mereen / jokeen, niin ei tarvitse maksella mitään uimahallimaksujakaan. Jos uiminen ei inspaa tai vettä ei löydy mailta halmeilta, kannattaa ostaa frisbee ja heitellä sitä. Eikä mitään leppoisaa puolen metrin päästä nakkelua, vaan pistää pystyyn kisa ja katsoa, kumpi pystyy palauttamaan useammin. Köyhän miehen / naisen tennistä. :D
Sulkapallon kanssa sama homma, joskin ulkoilmapalloilua hieman häiritsee se, että tuuli vie sulkapallon mukanaan.
Voisin suositella uimista. Siitä vain loikkaa järveen / mereen / jokeen, niin ei tarvitse maksella mitään uimahallimaksujakaan. Jos uiminen ei inspaa tai vettä ei löydy mailta halmeilta, kannattaa ostaa frisbee ja heitellä sitä. Eikä mitään leppoisaa puolen metrin päästä nakkelua, vaan pistää pystyyn kisa ja katsoa, kumpi pystyy palauttamaan useammin. Köyhän miehen / naisen tennistä. :D
- Vieras238923
Re: Halvat ja helpot kesäkuntoilulajit
Itse harrastan sauvakävelyä, pyöräilyä, hölkkää, rullaluistelua. Pyörä ja rullaluistimet toki ovat arvokkaammat hankinnat mutta ainakin minun pyörä on ostettu 3v sitten ja maksoi 390€. Sillä olen päästellyt jo yli 5000km. Samoin hankintahinnaltaan arvokkaammat ovat nuo rullaluistimet ja rullaluistelusauvat(150-200€) mutta samoilla vehkeillä olen päästellyt suurin piirtein 10v. Nyt on uusien hankinta edessä ensi kesänä. Tavalliselle harrastajalle välttää hinnaltaan edullisemmat ja kun välineitä huoltaa joka kerran jälkeen niin niistä on iloa moneksi vuodeksi. Ja minä itse tykkään harrastaa liikuntaa monella eri tapaa (paitsi ikinään en viihdy missään kuntosalilla). Kotiin olen hommannut lisäksi jumppapallon, kahvakuulan, jumppakuminauhan, käsipainot ja vartalonkiertolaudan. Joka päivä, ympäri vuoden, koitan pitää itseni työkykyisenä eläkeikään asti.
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Su Loka 28, 2012 5:39 am
- harrastaja
3 viestiä
• Sivu 1/1