Paras liikuntalaji?
Paras liikuntalaji?
Kayn itse body combatissa ja body attackissa ja harrastan myos tanssia. Vaihtelu virkistaisi, joten mita urheilulajeja kannattaisi kokeilla?
- Vieras2114920
- Vieras8384291
[quote]pinkstripe: [quote]appleapple: Ehkä jotain pitkäjänteisempää, rauhallisempaa, mutta kuitenkin rankkaa eli pilatesta?[/quote]
Oon joskus kokeillut pilatesta ja se oli ihan ok. Se on kerran vkossa ok, mutta 'paatoimisena' lajina ehka liiankin rauhallinen mun makuuni.
[/quote]
Tätä mietinkin heti, kun olin vastaukseni laittanut ja lukenut uudelleen vielä ketjunaloituksesi. Mietin, että pilates voi olla ehkä liian rauhallista.:)
Oon joskus kokeillut pilatesta ja se oli ihan ok. Se on kerran vkossa ok, mutta 'paatoimisena' lajina ehka liiankin rauhallinen mun makuuni.
[/quote]
Tätä mietinkin heti, kun olin vastaukseni laittanut ja lukenut uudelleen vielä ketjunaloituksesi. Mietin, että pilates voi olla ehkä liian rauhallista.:)
- Vieras8384291
Bodystepiä
Kannattaa kokeilla jos attackista ja combatista tykkäät. Itse tykkään eniten kyllä attackista, ja bodystep ja bodypump tulee jaetulla kakkossijalla. =)
- Vieras2956939
Urheilulajeja
Oletkos harkinnut zumbaa (ei ostos tv:n vaan ihan oikealla tunnilla:D), sambaa tai flow gymnastickin.
Kuntosalillakin tulee vietettyä laatuaikaa, kunhan tietää mitä tekee ja löytää asiallisen ja rauhallisen paikan treenata.
Ulkoilulajit kunniaan talvella: vaikkei perinteinen murtomaa hiihto nappaa kannattaa kokeilla pakkasella intervalli lenkkejä, lumikävelyä ja vaikkapa reipasta kävelylenkkiä ja avannon kautta saunaan!
Kuntosalillakin tulee vietettyä laatuaikaa, kunhan tietää mitä tekee ja löytää asiallisen ja rauhallisen paikan treenata.
Ulkoilulajit kunniaan talvella: vaikkei perinteinen murtomaa hiihto nappaa kannattaa kokeilla pakkasella intervalli lenkkejä, lumikävelyä ja vaikkapa reipasta kävelylenkkiä ja avannon kautta saunaan!
- Vieras3442546
kuntonyrkkeily
kuntonyrkkeily on koko kehon liikuntaa, jossa lisäksi pääsee purkamaan agressioita. kannattaa kokeilla. ja kunto kohoaa!
- Vieras1780319
zumbaamaan
Kuinka moni teistä on muuten kokeillut tuota zumbaamista? Mulla on muutama lajista innostunut kaveri, ja he kehuvat sitä kovasti. Olisi kiva päästä kokeilemaan, mutta oon myös ymmärtänyt, että ne tunnit on melko kalliita.
Onko kukaan ostanut sitä ostos-tv:n zumba-ohjelmaa? Eli saako sillä mitään aikaseks vai onko järkevämpää investoida niihin oikeisiin tunteihin?
Onko kukaan ostanut sitä ostos-tv:n zumba-ohjelmaa? Eli saako sillä mitään aikaseks vai onko järkevämpää investoida niihin oikeisiin tunteihin?
- Vieras3601873
Zumba
[quote]sannamannanen: Kuinka moni teistä on muuten kokeillut tuota zumbaamista? Mulla on muutama lajista innostunut kaveri, ja he kehuvat sitä kovasti. Olisi kiva päästä kokeilemaan, mutta oon myös ymmärtänyt, että ne tunnit on melko kalliita.
Onko kukaan ostanut sitä ostos-tv:n zumba-ohjelmaa? Eli saako sillä mitään aikaseks vai onko järkevämpää investoida niihin oikeisiin tunteihin?[/quote]
Olen muutaman kerran testannut tuota Zumba-dvd:tä ja minusta se on ollut kyllä kiva. Ei ehkä niin tehokkaan tuntoinen tehdessä, hiki ei kovasti virrannut, mutta toisaalta en ole vielä testannut sitä käsipainojen kanssa tehtävää ohjelmaa. Se on varmaan huomattavasti tehokkaampi kuin tuo perusliikeitä sisältävä sarja.
Mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. Itse Zumba-tunneista en sitten tiedä mitään.
Onko kukaan ostanut sitä ostos-tv:n zumba-ohjelmaa? Eli saako sillä mitään aikaseks vai onko järkevämpää investoida niihin oikeisiin tunteihin?[/quote]
Olen muutaman kerran testannut tuota Zumba-dvd:tä ja minusta se on ollut kyllä kiva. Ei ehkä niin tehokkaan tuntoinen tehdessä, hiki ei kovasti virrannut, mutta toisaalta en ole vielä testannut sitä käsipainojen kanssa tehtävää ohjelmaa. Se on varmaan huomattavasti tehokkaampi kuin tuo perusliikeitä sisältävä sarja.
Mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. Itse Zumba-tunneista en sitten tiedä mitään.
- Vieras3838808
Re: Paras liikuntalaji?
Jalkapallo tietysti! Maailman suosituin laji ja pystyy myös treenaamaan yksin. Joukkue kasaan ja ulos potkimaan! http://www.veikkaussivut.com/valioliiga
- Fudista