Kuinka usein jää ateria väliin? (välipalavinkkejä)
5 viestiä
• Sivu 1/1
Kuinka usein jää ateria väliin? (välipalavinkkejä)
Olen repsahtanut huonoille raiteille..
Parissa viikossa olen hukannut ateriarytmini totaalisesti ja syön lähes milloin sattuu, aterioita kertyy puolet siitä määrästä mitä ennen (eli 5-6 kertaa päivässä, 2 lämmintä ruokaa, loput pienempiä paitsi aamiainen)
Nyt en enää edes syö aamiaista, vaan siitä on tullut jonkinlainen aamupalan ja lounaan sekoitus jos kellonaikaa katsotaan (10-11), ja seuraava ateria on sitten 15-17 aikoihin päivällinen. 20-22 iltapala.. Ateriakoko kiihtyy ja oikeastaan myös kasvaa iltaa kohti, kun homman pitäisi mennä juuri toisin päin.
Olen kai kyllästynyt omiin välipaloihini, voileipiin, jogurtteihin jne. En kuitenkaan tykkää tästä nälästä ruokailujen välillä, miten saan ne hukatut 2-3 välipalaa takaisin? Helppoja vinkkejä kaivataan!
Parissa viikossa olen hukannut ateriarytmini totaalisesti ja syön lähes milloin sattuu, aterioita kertyy puolet siitä määrästä mitä ennen (eli 5-6 kertaa päivässä, 2 lämmintä ruokaa, loput pienempiä paitsi aamiainen)
Nyt en enää edes syö aamiaista, vaan siitä on tullut jonkinlainen aamupalan ja lounaan sekoitus jos kellonaikaa katsotaan (10-11), ja seuraava ateria on sitten 15-17 aikoihin päivällinen. 20-22 iltapala.. Ateriakoko kiihtyy ja oikeastaan myös kasvaa iltaa kohti, kun homman pitäisi mennä juuri toisin päin.
Olen kai kyllästynyt omiin välipaloihini, voileipiin, jogurtteihin jne. En kuitenkaan tykkää tästä nälästä ruokailujen välillä, miten saan ne hukatut 2-3 välipalaa takaisin? Helppoja vinkkejä kaivataan!
- Vieras3425906
Jotain pientä vain...
Minä olen vasta äskettäin alkanut syömään välipalaa, koska kyllästyin siihen ainaiseen pelkän kahvin kittaamiseen. Eihän se kahvi vie nälkääkään. :-( Useimmiten syön siis joko jonkun hedelmän tai jogurttia. Ei sitä kovin ihmeitä syötäviä jaksa töihin raahailla tai ehdi tauolla alkaa väsäillä...kiire painaa päälle liikaa... Kaipaan jo vaihtelua tavallisiin välipaloihin joten vinkkejä toisilta jään minäkin odottamaan.
- Vieras2720827
Re: Kuinka usein jää ateria väliin? (välipalavinkkejä)
Syön keskimäärin kerran päivässä ja en tunne, että minulta jää yhtään ateriaa väliin. Miettikää sitä.
- Vieras
Re: Kuinka usein jää ateria väliin? (välipalavinkkejä)
Ei koskaan jää ateria väliin. Syön lähes koko ajan, tai ainakin aina ja heti kun tunnen olevani nälkäinen. Paino tosin vain laskee laskemistaan ja olo on mitä mainioin. Eli mikäs tässä.
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo To Elo 30, 2012 4:54 pm
- Vieras
5 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Ravinto ja painonhallinta