Raskaus ja rytmivalvuri
2 viestiä
• Sivu 1/1
Raskaus ja rytmivalvuri
Minulle laitetaan sydämen rytmivalvuri, jolla yritetään selvittää syytä tajuttomuuskohtauksille. Olen saanut kaksi tajuttomuuskohtausta vuoden sisällä ja selvää syytä näille ei ole löytynyt. Minulla on kova vauvakuume ja nyt mietityttääkin onko valvurin aikana raskaus mahdollinen? Tai uskallanko ylipäätänsä tulla enää raskaaksi...
Aion kysyä tätä myös lääkäriltä, mutta onko täällä kohtalotovereita? Muutenkin saa laittaa kokemuksia rytmivalvurista.
Aion kysyä tätä myös lääkäriltä, mutta onko täällä kohtalotovereita? Muutenkin saa laittaa kokemuksia rytmivalvurista.
- Mammuliini
Re: Raskaus ja rytmivalvuri
Minulla ei ole tietoa raskaudesta, mutta rytmivalvurista on. Olen kantanut sitä jo yli vuoden, enkä tiedä koska se oteaan pois, paristojen kesto kuulemma 3 vuotta. Valvuri hankaloittaa elämää. Vatsallaan nukkuminen ei ole mukavaa "tikku rinnaassa", hammaslääkärissä ei voi käyttää kaikkia laitteita, lentoasemalla turvalaitteet hälyttää eikä niiden läpi saa mennä. Toisaalta ei se varmaankaan raskautta häirtse vaan mahdollisia tutkimuksia, säteilystä en tiedä, en uskalla edes ajatella. Mikäli tutkimukset ovat tarpeen, ne voivat olla kuitenkin sunkin elämisen ehto. Ei niin paljon pahaa kuin sitten hyvääkin.
Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Pe Elo 10, 2012 3:15 pm
- Vieras
2 viestiä
• Sivu 1/1