Esikoisesta kuumeilevat
Re: Esikoisesta kuumeilevat
Carlie, Eipä tässä silleen kummoisia tunteita, rinnat on tullu kosketusaroiksi tässä muutaman päivän sisään, mutta minkäänlaisia muita/ menkkaoireita ei ole havaittavissa. Itsellä hauska kun tiedän aamulla heti kun nousen sängystä että tuleeko se täti vai ei, kun periaatteessa tunnen kun se hiljalleen tuolta valuskelee
ON: Ei kummoisia oirehdintoja niin raskauden kuin tätinkään suhteen, kuten yllä mainitsin niin rinnat on kosketusarat, mutta muuten olo hyvä. Eipä tässä voi kun taas odottaa. Toivotaan parasta pelätään pahinta. Perjantaina jos jatkuu tämä arkuus rinnoissa niin testaan kun olisi viikonlopuksi vähän rimpsalle lähtöjuttuja eli pitää olla varma koska jos plussa tulee niin erimielellä voin lähtee rimpsaileen mutten alkonkaa
Sais nyt alkaa plussabuumi on ollut aika hiljaista nää muutamat kuukaudet!
Plussatuulia kaikille!
ON: Ei kummoisia oirehdintoja niin raskauden kuin tätinkään suhteen, kuten yllä mainitsin niin rinnat on kosketusarat, mutta muuten olo hyvä. Eipä tässä voi kun taas odottaa. Toivotaan parasta pelätään pahinta. Perjantaina jos jatkuu tämä arkuus rinnoissa niin testaan kun olisi viikonlopuksi vähän rimpsalle lähtöjuttuja eli pitää olla varma koska jos plussa tulee niin erimielellä voin lähtee rimpsaileen mutten alkonkaa
Sais nyt alkaa plussabuumi on ollut aika hiljaista nää muutamat kuukaudet!
Plussatuulia kaikille!

- Miiimi
Nyt heitän pyyhkeen kehään. Ei sitä lasta tule pyhällä hengellä ja kun ei kelpaa niin ei kelpaa...parhaat päivät meni ohi niin että pölähti ja ei mitään tapahtumia ole raportoitavaksi.
- Tsiipsi
Tsau! Päivittäin olen käynyt, joskus useamman kerran päivässä lukemassa näitä juttuja..puhelimelle ei jaksa vaan ikinä alkaa kirjottaa pitkää juttua...
Onnea Paputukselle rouvaantumisen johdosta!
itsekin sinne satamaan tänä vuonna olen matkalla.
Tsiipsi huomasin itse jossain vaiheessa, että asia alkoi vaivaamaan minua niin paljon, että tuntui päässä heittävän. Suutuin ja itkin. Kirjoitin tuntemuksiani päiväkirjaan. Luin netistä lapsettomuudesta ja myös veloista (vapaaehtoisesti lapsettomat). Päätin, että lapsia on liikaa maailmassa ja on itserakasta haluta sellaista. Ilman lapsiakin voi elää - ei vanhemmuus voi määrittää ihmistä. Keskityin muihin asioihin. Voin rehellisesti sanoa, että minua joskus suututtaa kun ole tullut tuosta noin vain raskaaksi. Nauti elämästä sellaisena kuin se on. Löydä elämäsi positiiviset asiat. Tilanteeni realisointi auttoi minua. Tunteet menevät silti vuoristorataa. Jaksuhali
ON: Öö.. kp32.. varma olen, että vaikka kuinka toivon, ettei täti tulis.. niin käy samalla lailla kuin viimeksi kun oli kp32.. illalla alkavat ja sitten ketuttaa.. noh, pääseepä sitten naattimaan remppakaljoista
KUUMEILIJAT TO 14.6.
Chestel 29, kp 30/27-31, yk > 1v.
Tsiipsi, 28, kp 19/30-?, yk 8
paputus, 22, kp 21/32-74, yk 8
Märri 26, kp 32/28-32, yk 10
monsuuniko* 26, kp -, yk 12
Capricorn85 27, 42/25-39, yk 4
Miiimi 20, kp 30/28-31, yk 4
Niiskuneiti-87 kp 10/30-33 yk 11
T-87 kp 44/26-30 yk 3
Ava! 22, kp 11/?, yk 2
Carlie 32, kp 23/26-28, yk 4
manskuu 22, kp 8/26-31 yk 5
Nenninapina kp 11/29-32 yk 2
Moonshine 28, kp 33/27 yk 1
Venla_83 29, kp 23/29-31 yk 26
pieninasnas 24, kp 10/21-28, yk 3
Mammahaave kp 12/28
pellis, 34, kp 13/28 yritys alkaa vasta ensi tai sitä seuraavalla kierrolla.
sinisa, yk 1
CiraK, yk 2
PLUSSANNEET:
Joulu: Ninzi yk3, Ava! yk4 (kohdun ulk. raskaus, leikattu 2/12), Marian90 yk1, Mehis83 yk?
Tammi: Ambe yk 1
Helmi: Suanke yk1, Kanderelli yk6 (km), LosKati yk3
Maalis: Liljanen yk 4, Hensu-Marja yk 7, Miniorkidea yk 5, Gini yk 8, Kanderelli yk 7, Nenninapina yk 1 (km), Nyyti12 yk
Onnea Paputukselle rouvaantumisen johdosta!
itsekin sinne satamaan tänä vuonna olen matkalla.Tsiipsi huomasin itse jossain vaiheessa, että asia alkoi vaivaamaan minua niin paljon, että tuntui päässä heittävän. Suutuin ja itkin. Kirjoitin tuntemuksiani päiväkirjaan. Luin netistä lapsettomuudesta ja myös veloista (vapaaehtoisesti lapsettomat). Päätin, että lapsia on liikaa maailmassa ja on itserakasta haluta sellaista. Ilman lapsiakin voi elää - ei vanhemmuus voi määrittää ihmistä. Keskityin muihin asioihin. Voin rehellisesti sanoa, että minua joskus suututtaa kun ole tullut tuosta noin vain raskaaksi. Nauti elämästä sellaisena kuin se on. Löydä elämäsi positiiviset asiat. Tilanteeni realisointi auttoi minua. Tunteet menevät silti vuoristorataa. Jaksuhali
ON: Öö.. kp32.. varma olen, että vaikka kuinka toivon, ettei täti tulis.. niin käy samalla lailla kuin viimeksi kun oli kp32.. illalla alkavat ja sitten ketuttaa.. noh, pääseepä sitten naattimaan remppakaljoista
KUUMEILIJAT TO 14.6.
Chestel 29, kp 30/27-31, yk > 1v.
Tsiipsi, 28, kp 19/30-?, yk 8
paputus, 22, kp 21/32-74, yk 8
Märri 26, kp 32/28-32, yk 10
Capricorn85 27, 42/25-39, yk 4
Miiimi 20, kp 30/28-31, yk 4
Niiskuneiti-87 kp 10/30-33 yk 11
T-87 kp 44/26-30 yk 3
Ava! 22, kp 11/?, yk 2
Carlie 32, kp 23/26-28, yk 4
manskuu 22, kp 8/26-31 yk 5
Nenninapina kp 11/29-32 yk 2
Moonshine 28, kp 33/27 yk 1
Venla_83 29, kp 23/29-31 yk 26
pieninasnas 24, kp 10/21-28, yk 3
Mammahaave kp 12/28
pellis, 34, kp 13/28 yritys alkaa vasta ensi tai sitä seuraavalla kierrolla.
sinisa, yk 1
CiraK, yk 2
PLUSSANNEET:
Joulu: Ninzi yk3, Ava! yk4 (kohdun ulk. raskaus, leikattu 2/12), Marian90 yk1, Mehis83 yk?
Maalis: Liljanen yk 4, Hensu-Marja yk 7, Miniorkidea yk 5, Gini yk 8, Kanderelli yk 7, Nenninapina yk 1 (km), Nyyti12 yk
Märri 11/85, Mies 11/80

- Märri
Voi Märri… IHANAA! *halaus* Niin hienoa, kun joku pitempään listalla roikkunut plussaa.
*poimii Tsiipsin pyyhkeen kehästä ja vie sen kehän laidalle odottamaan seuraavaa matsia* Älä lannistu, ystävä hyvä.
Kun täytin 29, sain äidiltä synttärikortin (hän tietää yrityksestä), johon oli painettu ”Nauti elämästä. Nämä päivät ovat vanhoja hyviä aikoja, joita tulet joskus kaipaamaan.” Mietin hetkisen hämmästyneenä, että onko äippä alkanut vanhoilla päivillään kettuilla, koska hyvin tietää miten vaikea tilanne minulla nyt on päällä, mutta uudelleen asiaa harkittuani kortti alkoikin tuntua tosi hyvältä. Niinhän se on, että elämä on tällä(kin) hetkellä todella mukavaa. Ollaan miehen kanssa vielä nuoria ja terveitä ja mielekkäässä työssä, on ystäviä ja kiva koti – lapsia tulee sitten aikanaan, jos tulee. Perhe tuo sitten uudet murheet. Ehkä niitä kohti ei kannata liikaa kiirehtiä.
Näillä mietteillä kohti uutta kiertoa ja ennen kaikkea kesälomaa! Chestel lähtee viikonloppuna reissuun ja palaa takaisin koto-Suomeen juhannuksen jälkeen.
Juu, ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! Jos haluatte, niin listalle voi päivittää iän, kiertopäivän (kuukautisten alkamispäivä on kp 1), kierron pituuden ja monesko yrityskerta on meneillään.
KUUMEILIJAT PE 15.6.
Chestel 29, kp 2/27-31, yk > 1v.
Tsiipsi, 28, kp 20/30-?, yk 8
paputus, 22, kp 22/32-74, yk 8
Capricorn85 27, 43/25-39, yk 4
Miiimi 20, kp 31/28-31, yk 4
Niiskuneiti-87 kp 11/30-33 yk 11
T-87 kp 45/26-30 yk 3
Ava! 22, kp 12/?, yk 2
Carlie 32, kp 24/26-28, yk 4
manskuu 22, kp 9/26-31 yk 5
Nenninapina kp 12/29-32 yk 2
Moonshine 28, kp 34/27 yk 1
Venla_83 29, kp 24/29-31 yk 26
pieninasnas 24, kp 11/21-28, yk 3
Mammahaave kp 13/28
pellis, 34, kp 14/28 yritys alkaa vasta ensi tai sitä seuraavalla kierrolla.
sinisa, yk 1
CiraK, yk 2
PLUSSANNEET:
Kesä: Märri yk 10
*poimii Tsiipsin pyyhkeen kehästä ja vie sen kehän laidalle odottamaan seuraavaa matsia* Älä lannistu, ystävä hyvä.
Kun täytin 29, sain äidiltä synttärikortin (hän tietää yrityksestä), johon oli painettu ”Nauti elämästä. Nämä päivät ovat vanhoja hyviä aikoja, joita tulet joskus kaipaamaan.” Mietin hetkisen hämmästyneenä, että onko äippä alkanut vanhoilla päivillään kettuilla, koska hyvin tietää miten vaikea tilanne minulla nyt on päällä, mutta uudelleen asiaa harkittuani kortti alkoikin tuntua tosi hyvältä. Niinhän se on, että elämä on tällä(kin) hetkellä todella mukavaa. Ollaan miehen kanssa vielä nuoria ja terveitä ja mielekkäässä työssä, on ystäviä ja kiva koti – lapsia tulee sitten aikanaan, jos tulee. Perhe tuo sitten uudet murheet. Ehkä niitä kohti ei kannata liikaa kiirehtiä.
Näillä mietteillä kohti uutta kiertoa ja ennen kaikkea kesälomaa! Chestel lähtee viikonloppuna reissuun ja palaa takaisin koto-Suomeen juhannuksen jälkeen.
Juu, ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! Jos haluatte, niin listalle voi päivittää iän, kiertopäivän (kuukautisten alkamispäivä on kp 1), kierron pituuden ja monesko yrityskerta on meneillään.
KUUMEILIJAT PE 15.6.
Chestel 29, kp 2/27-31, yk > 1v.
Tsiipsi, 28, kp 20/30-?, yk 8
paputus, 22, kp 22/32-74, yk 8
Capricorn85 27, 43/25-39, yk 4
Miiimi 20, kp 31/28-31, yk 4
Niiskuneiti-87 kp 11/30-33 yk 11
T-87 kp 45/26-30 yk 3
Ava! 22, kp 12/?, yk 2
Carlie 32, kp 24/26-28, yk 4
manskuu 22, kp 9/26-31 yk 5
Nenninapina kp 12/29-32 yk 2
Moonshine 28, kp 34/27 yk 1
Venla_83 29, kp 24/29-31 yk 26
pieninasnas 24, kp 11/21-28, yk 3
Mammahaave kp 13/28
pellis, 34, kp 14/28 yritys alkaa vasta ensi tai sitä seuraavalla kierrolla.
sinisa, yk 1
CiraK, yk 2
PLUSSANNEET:
Kesä: Märri yk 10
- Chestel
Heippa hei taas kaikille ihanille kanssakuumeilijoille!
Ihan alkuun Märri ihan mielettömän hienoa! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!
Paputukselle iso hali häiden johdosta. siitä se auvoinen avioelämä alkaa!
Tsiipsi nyt kuule otat sen pyyhkeen vaan kauniiseen käteen ja et todellakaan luovuta! Rohkeasti vaan uuteen taistoon!
ON: Olen kyllä käynyt täällä lukemassa kirjoituksia, mutta aika ei vaan ole riittänyt vastaamiseen on ollut sen verran kiirettä. Me ollaan miehen kanssa päätetty hankkia toinen koira taloon ja pentu olisi tulossa 6.7. Sitä odotan innolla!
Niin oliko kukaan täällä kokeillut tuota vehnänalkioöljyä? Mulla on nimittäin ihan ihme oireet menossa. Ajattelin, että jos jollain muulla olisi vastaavia kokemuksia. Ovis plussan sain testiin kierron 13 päivä (mikä oli ihan ihmeen aikaisin). Nyt on sitten rinnat alkaneet kipeytyä, kohdussa tuntuu paineen tunnetta ja eilen tuli muutama huonovointisuuden aalto (aamulla oli viimeksi). Lisäksi itku tuntuu nyt olevan tosi herkässä. Joo.. tiedän.. nää on mulle ihan tuttuja raskausoireita (kolme kertaa aikaisemmin koettuja), mutta koskaan ei ole alkaneet vielä näin aikaisin. Ajattelin vaan, että voisiko toi vehnisöljy vaikuttaa jotenkin niin, että hormonitoiminta vahvistuu ja tulee "feikki" raskausoireet ennen menkkoja. No ei auta muuta kuin odottaa. Tiistaina voin testata aikaisintaan. Voivoi...
Aurinkoista kesäviikonloppua kaikille!
Ihan alkuun Märri ihan mielettömän hienoa! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!
Paputukselle iso hali häiden johdosta. siitä se auvoinen avioelämä alkaa!
Tsiipsi nyt kuule otat sen pyyhkeen vaan kauniiseen käteen ja et todellakaan luovuta! Rohkeasti vaan uuteen taistoon!
ON: Olen kyllä käynyt täällä lukemassa kirjoituksia, mutta aika ei vaan ole riittänyt vastaamiseen on ollut sen verran kiirettä. Me ollaan miehen kanssa päätetty hankkia toinen koira taloon ja pentu olisi tulossa 6.7. Sitä odotan innolla!
Niin oliko kukaan täällä kokeillut tuota vehnänalkioöljyä? Mulla on nimittäin ihan ihme oireet menossa. Ajattelin, että jos jollain muulla olisi vastaavia kokemuksia. Ovis plussan sain testiin kierron 13 päivä (mikä oli ihan ihmeen aikaisin). Nyt on sitten rinnat alkaneet kipeytyä, kohdussa tuntuu paineen tunnetta ja eilen tuli muutama huonovointisuuden aalto (aamulla oli viimeksi). Lisäksi itku tuntuu nyt olevan tosi herkässä. Joo.. tiedän.. nää on mulle ihan tuttuja raskausoireita (kolme kertaa aikaisemmin koettuja), mutta koskaan ei ole alkaneet vielä näin aikaisin. Ajattelin vaan, että voisiko toi vehnisöljy vaikuttaa jotenkin niin, että hormonitoiminta vahvistuu ja tulee "feikki" raskausoireet ennen menkkoja. No ei auta muuta kuin odottaa. Tiistaina voin testata aikaisintaan. Voivoi...
Aurinkoista kesäviikonloppua kaikille!
Esikoinen toiveissa
Yritys aloitettu 04/2010
Eka + 06/2011, josta keskeytynyt km (rv 11) lääkkeellinen tyhjennys
Toinen + 02/2012, spontaani km (rv 6)
Kolmas + 04/2012, spontaani km (rv7)
Keskenmenoihin liittyvät tutkimukset tulossa lokakuussa
Yritys aloitettu 04/2010
Eka + 06/2011, josta keskeytynyt km (rv 11) lääkkeellinen tyhjennys
Toinen + 02/2012, spontaani km (rv 6)
Kolmas + 04/2012, spontaani km (rv7)
Keskenmenoihin liittyvät tutkimukset tulossa lokakuussa
- Venla_83
Märri:
Plussa! Ihanaa! 
Tsiipsi: Kurjaa, että fiilikset on maassa. Toivottavasti olet jo piristinyt ja päättänyt hakea pyyhkeen kehän laidalta! Toivon, että Märrin plussa antaa meille kaikille, varsinkin teille pidempään yrittäneille, toivoa!
ON: Viimeinen tero tänään, täti odotettavissa maanantaina. Olen päättänyt että en testaa ennen sitä. Mitään tuntemuksia ei ole, mutta toivon niin, että pääsisin Märrin aloittamaan plussajunaan!
Plussa! Ihanaa! 
Tsiipsi: Kurjaa, että fiilikset on maassa. Toivottavasti olet jo piristinyt ja päättänyt hakea pyyhkeen kehän laidalta! Toivon, että Märrin plussa antaa meille kaikille, varsinkin teille pidempään yrittäneille, toivoa!
ON: Viimeinen tero tänään, täti odotettavissa maanantaina. Olen päättänyt että en testaa ennen sitä. Mitään tuntemuksia ei ole, mutta toivon niin, että pääsisin Märrin aloittamaan plussajunaan!
- Carlie
Kiitos! Tein eka tosiaan viimeisen ovistestin, johon pärähti erittäin vahva plussa n.5sek.. sitten tein CB digin, joka näytti 2-3vkoa.. en ole vieläkään ihan tajunnut tätä.. Sellaisen tunnemyräkän olen asian suhteen tässä viimeisen vuoden aikana asiaan liittyen käynyt - tuntuu oikeasti aivan uskomattomalta.. Kaksi parasta ystävääni sai km vkolla 7-9.. ja tapaukset pyörivät luonnollisesti mielessäni, enkä haluaisi kertoa kavereilleni.. jussi on tulossa, mökki on varattu ja auto on tietenkin täynnä lihan lisäksi alkoholia.. "mulla on antibioottikuuri"..
pienen valkoisen valheen, jos päästäs.. Mies haluaa olla korrekti ja kertoo, että hänellä on jalat maassa.. Hänkin tietää nämä km saaneet, eikä hänkään halua pettyä.. Niille, jotka miettivät "poppakonsteja" niin minä viime olen parin viimeisen kuukauden kuittailut mm. työkavereille "kohta sinäkin olet paksuna ja sitten kun sulla on lapsia, niin...", ettei kaikki saa lapsia ja oikeasti miettinyt, että eläis lapsettomana ja olla vihainen asiasta - ahkerasti kirjoitin päiväkirjaankin. Thaimaan reissun jälkeen menkat oli päivän myöhässä ja tuli roskishaamu.. Ostin siis purkin D-vitamiinia, ajattelin, että muutenkin kynnet on huonona jne. Homeopaattisia rakeita söin pari kuuria ja tässä kierrossa kävin vyöhyketerapiassa. Seuraavaksi olisin mennyt akupuntioon. Ystäväni kärsii keltarauhashormoonin puutoksesta eli ei oo kuukautiset kuin ehkä 2 kertaa vuodessa. Hän kävi akupunktiossa ja munasarjat ovat nyt oireilleet siihen malliin, että kuukautiset voisivat alkaa.. Joten: Nauttikaa elämästä OIKEASTI ja skeptikoille; minä uskon, että ihminen on osa luontoa ja luonto parantaa. Ettehän te mitään häviä jos kokeilette 
Minä hengailen vielä täällä taustalla, en ihan rohkene tuonne odottavien palstalle mennä..
Minä hengailen vielä täällä taustalla, en ihan rohkene tuonne odottavien palstalle mennä..
Märri 11/85, Mies 11/80

- Märri
Moi ja kiitoksia, kun ootte niin ihanasti toivottaneet tervetulleeksi!
Täällähän on monet menneet ihan vasta naimisiin, Paljon Onnea kaikille
Ja ihan super Paljon Onnea Märrille plussasta! Ihanaa ja olitte jo pitkään yrittäneetkin!
CiraK: Juu, mä olen myös aika ummikkona vielä täällä, nyt vasta olen ruvennut paremmin seuramaan kiertoa ym.
Tsiipsille jaksuja ja positiivista energiaa täältä! Älä lannistu!!!
Nyt kun se on niin lähellä, että voimme alkaa yrittämään, niin olen huomannut itsessäni aivan uusia piirteitä.. jotenkin teen jo nyt kovasti valintoja ajatellen vauvan parasta. Esimerkiksi, nyt kun pikku leikkauksen jälkeen joudun syödä särkylääkkeitä, niin koetan vetää ne mahdollisimman minimiin, ja mieluummin panadollia kun panacodia, mitä mulle on määrätty. Taloudellisia asioita suunnittelen vauva mielessä. Kierron keskivaiheilla aiemmin tällä viikolla olin muutaman päivän koko ajan valmis toimintaan..
Hyvä kun mies perässä pysy, että mikä tuota naista vaivaa..
Ei mulla kyllä aiemmin noin voimakasta viettiä ole ollut!
Kertokaahan te kauemmin yrittäneet, onko seksi muuttunut "väkisin vääntämiseksi", kun tietää parhaat päivät? Sitä mä vähän pelkään.
No, mutta Aurinkoisia päiviä kaikille! Ja toivottavasti saa täältä pian lukea lisää plussa-kuulumisia
Täällähän on monet menneet ihan vasta naimisiin, Paljon Onnea kaikille
Ja ihan super Paljon Onnea Märrille plussasta! Ihanaa ja olitte jo pitkään yrittäneetkin!
CiraK: Juu, mä olen myös aika ummikkona vielä täällä, nyt vasta olen ruvennut paremmin seuramaan kiertoa ym.
Tsiipsille jaksuja ja positiivista energiaa täältä! Älä lannistu!!!
Nyt kun se on niin lähellä, että voimme alkaa yrittämään, niin olen huomannut itsessäni aivan uusia piirteitä.. jotenkin teen jo nyt kovasti valintoja ajatellen vauvan parasta. Esimerkiksi, nyt kun pikku leikkauksen jälkeen joudun syödä särkylääkkeitä, niin koetan vetää ne mahdollisimman minimiin, ja mieluummin panadollia kun panacodia, mitä mulle on määrätty. Taloudellisia asioita suunnittelen vauva mielessä. Kierron keskivaiheilla aiemmin tällä viikolla olin muutaman päivän koko ajan valmis toimintaan..
Kertokaahan te kauemmin yrittäneet, onko seksi muuttunut "väkisin vääntämiseksi", kun tietää parhaat päivät? Sitä mä vähän pelkään.
No, mutta Aurinkoisia päiviä kaikille! Ja toivottavasti saa täältä pian lukea lisää plussa-kuulumisia
- pellis
Tervetuloa uudelle väelle minunkin puolestani 
Märri:lle isot onnittelut ansaitusta plussasta!
Tsiipsi jaksuja sinne, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu
ON Jostain syystä en saa niitä viestejä siitä, että tänne on tullut vastauksia
Tai kyllä sain vasta kun tänne oli useampi kommentti tullut, noh ehkä oma sähköpostini korjaa kaiken automaattisesti roskikseen...? Pitää vain itse olla tarkempi.
Täällä ei päästykään aloittamaan yritystä, ei sitten millään... Mies päätti ottaa tollaisen kolmen viikon työputken ennen lomaa, joten tärppiä ei varmastikaan ole luvassa, kun ei yritystäkään ole, mutta onpahan tuo loma jo tuossa aivan ovella
Ehkä sitten saadaan tärppiä ja ennen kaikkea yritystäkin kehiin.
Täällä on meneillään pienoinen kuntokuuri, jos vaikka onnistuisi muutaman kilon tiputtamaan ennen ensikuun lopun etelän matkaa (olipas hankalasti kirjoitettu). Saa pidettyä vähän noita harhailevia ajatuksia kasassa
Eipä tässä tällä erää, alkaa sen verran väsymys painaa, että taitaa olla parempi alkaa suunnistamaan kohti sänkyä
Märri:lle isot onnittelut ansaitusta plussasta!
Tsiipsi jaksuja sinne, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu
ON Jostain syystä en saa niitä viestejä siitä, että tänne on tullut vastauksia
Täällä ei päästykään aloittamaan yritystä, ei sitten millään... Mies päätti ottaa tollaisen kolmen viikon työputken ennen lomaa, joten tärppiä ei varmastikaan ole luvassa, kun ei yritystäkään ole, mutta onpahan tuo loma jo tuossa aivan ovella
Täällä on meneillään pienoinen kuntokuuri, jos vaikka onnistuisi muutaman kilon tiputtamaan ennen ensikuun lopun etelän matkaa (olipas hankalasti kirjoitettu). Saa pidettyä vähän noita harhailevia ajatuksia kasassa
Eipä tässä tällä erää, alkaa sen verran väsymys painaa, että taitaa olla parempi alkaa suunnistamaan kohti sänkyä
- pieninasnas