katso viestiketjua - Kun pikkukakkosta ei kuulu | Terve.fi

Kun pikkukakkosta ei kuulu

Re: Kun pikkukakkosta ei kuulu

ViestiKirjoittaja mineki » Ti Heinä 17, 2012 10:52 am

hei vaan taas,

oikein paljon onnea kaikille plussanneille!! :D
ja oikein paljon voimia kaikille joilla tulee noita ihmeellisiä viivoja sinne sun tänne.. :cry:

itse olen pitänyt hieman lomaa kaikesta kun edellisellä kierrolla täti tuli kylään 2pvä myöhässä ja nyt siten tuli niin ajallaan kuin vain voi..

tämä kierto onkin sitten viimeinen kierto ennen kuin otan yhteyttä lääkäriin joten olen ottanut kaikki "luonnon" keinot käyttöön mitä vaan netistä olen löytänyt :) .. hieman hullu olen :lol:
eli otan joka aamu mini-disperiinin ja omenaviini-etikkaa.. tietenkin myös kilpparilääkkeet :) päivän mittaan sitten möllerin tuplaa ja monivitamiinia kuten myös rautaa ja greippimehua.. siihen sitten lisäksi makkarissa puuhastelua joka toinen päivä vähintään.. :oops: ja tietenkin peppu kohti kattoa n.30min jälkeenpäin :)

nyt jos ei tärppää niin voin ainakin sanoa lääkärille että kaikki on kokeiltu..

miehelläni on ainakin hauskaa jos ei muuta. itsekin kyllä naureskelen huomattavasti enemmän koko tälle touhulle mutta otan senkin positiisesti.. ehkä tämä rentouttaa mielen tms..

Taas kauheesti omaa napaa.. Sorry kaikille :shock:
mineki

ViestiKirjoittaja sannni » Ti Heinä 17, 2012 1:46 pm

JEIJEIJEI, Ovisplussa! :)) Mullahan on ongelmia tuon ovuloinnin kans niin ihme, että nyt km jälkeen se tuli ja ihan ilman mitään clomeja! Vaikka aika myöhäinen ajankohtahan tää on, kp 21, mutta ehkäpä tämä heinäkuinen ovis, niinkuin silloin 3vuotta sitten heinäkuussakin, tuo meille vauvelin ;)

Kikkakolmosia on tullu täälläkin kokeiltua tän yrityksen aikana enemmän ja vähemmän. Greippimehu, jalat kattoon seksin jälkeen, monivitamiini, foolihappo, välipäivien pitäminen petihommissa, buranan ja muiden säkylääkkeiden käytön lopettaminen, tupakoinnin lopettaminen, onhan näitä kertyny :D Tällä hetkellä muuten käytössä vehnänalkioöljy! Oon kuullu siitä paljon juttuja näillä raskaushaavepalstoilla ja googletin lisää niin löysin jonku pätkän että "vehnänalkioöljyn E-vitamiini auttaa keskenmenoista kärsiviä, koska keskenmenot voi johtua E-vitamiinin puutteesta" tms., tottakai siis heti kun kävelin luontaistuotekaupan ohi niin hain purkin ja nyt oon ottanu sitä ohjeen mukaan teelusikallisen päivässä. Ehkä huuhaata, mutta yrittänyttä ei laiteta :D Tän 2viikon käytön jälkeen oon huomannu ainakin että iho on tositosi hyvässä kunnossa. Tästä oli myös juttua siinä tekstissä minkä luin.

Se vaan on kumma, että 2kertaa on kuitenkin jonkunlainen plussa ilmaantunu raskaustestiin ja näissä molemmissa tärppikierrossa jäi kyllä kaikki kikat käyttämättä ja kummassakaan en edes ovista bongannut enkä edes ajatellut ja seksiäkin tais olla tosi minimaalisesti muihin kiertoihin verrattuna. ;D

-sannni, kp 21/30, yk 16, dpo -1!
Kuva

Kuva
sannni

ViestiKirjoittaja mineki » Ti Heinä 17, 2012 3:09 pm

onnea Sannni oviksesta!! :D nyt ei muuta ku ahkeraa touhuamista!! :P

itsekin epäilen että oviksen kans on jotain häikkää kun en ole kertaakaan saanut semmoista 100% varmaa plussaa tikkuun mutta monta päivää näyttää semmoista 90% plussaa..
mineki

ViestiKirjoittaja Zatu-82 » Ti Heinä 17, 2012 5:38 pm

Hei vaan!

Onnea ovisplussasta Sannni :D Ja Minekille myös onnea tähän kiertoon. Tietysti kaikille muillekin, täällä on ollut viime aikoina aika hiljaista.

ON: Tein äsken uuden testin, sen CB:n digitaalisen ja tulos oli Raskaana 2-3 eli juuri oikein viikkojen mukaan :love: Nyt se täytyy uskoa, ja alkaa varaamaan aikaa varhaisultraan, haluan niin nähdä sen pienen sykkeen :love:
Zatu 29v, mies 33v, esikoinen 9/08, pikkukakkosen yritystä aktiivisesti 6/10, tm 8/10
Terolut 2/2012->
Zatu-82

ViestiKirjoittaja Sirpa75 » Ke Heinä 18, 2012 8:53 am

Hienoa Sannni :D

Juttelin eilen lääkärin kanssa puhelimessa niin se sano, että vaikka mä en silloin syöny teroluteja kun poika sai alkunsa niin ne on luultavasti vaikuttaneet siihen koska poikahan sai alkunsa 4/09 ja mä söin siinä alkuvuodesta teroja. Tossa kierrossa en syöny, koska silloin oltiin saatu se kutsu tutkimuksiin ja kun ei se terolut niin vaikuttanu siihen tiputteluun. Jos olen oikein ymmärtänyt niin eikös niiden tarkoitus olekin herätellä omaa hormonitoimintaa?

Eli mä sain nyt sitten terot tukemaan tätä yritystä koska mulla sitä tiputtelua on ollu. Parhaimmillaan 4 päivää ennen kuin vuoto on kunnolla alkanut. Nyt oli vaan yhden päivän ajan mutta ruskeetahan tuli siteeseen jo melkein viikko ennen, kun kävin ratsastamassa ja sitten sama pari päivää ennen kun vuoto sit alko.

Ja samalla se sitten laitto lähetteen tutkimuksiin :mrgreen: vitsi mä olen tyytyväinen, jos oikein ymmärsin niin miestä ei kai tarvii tutkia tällä kertaa mutta ihanaa päästä itse koska tää on edelliselläkin kerralla ollut niin vaikeeta niin kyllä se musta ainakin vähän kielis siitä, että mussa on jotain mikä vaikeuttaa tätä hommaa.. Mutta ainakin mä voin nyt taas vähän "luovuttaa" koska kohta joku sitten ehkä sanoo mulle missä se vika on eikä tarvii olla epätoivoinen ja miettiä että miksi ei onnistu. Ja sitten jossei mitään varsinaista vikaa löydy niin sittenpähän tietää että se on vaan normaalia vaikeampaa jostain syystä.

Hyvällä fiiliksellä pitkästä aikaa :D
Sirpa 36v, mies 41v, ku 6/2008, Poika 12/09
Sirpa75

ViestiKirjoittaja Sirpa75 » Ke Heinä 18, 2012 9:01 am

Ja kun kyselit siitä allekirjoituksesta Sannni. Se on tuolta omat asetukset-profiili-allekirjoitus mutta mulla se ei ainakaan toimi tällä hetkellä :x mä tajusin joku aika sitten että olen miehen iän laittanu väärin siihen ja kun se muutenkin täytti just vuosia, oisin halunnu korjata sen mutta aina tulee etsimääsi sivua ei löydy.
Sirpa 36v, mies 41v, ku 6/2008, Poika 12/09
Sirpa75

ViestiKirjoittaja Dipsu » To Heinä 19, 2012 6:20 pm

Onnea Sannni opiskelupaikasta ja ovisplussasta :) ! Jospa nyt tulisi sitten koulunaloitusta vähän sotkemaan se plussa toiseenkin tikkuun!

Minekin kikkakolmosille myös onnentoivotukset!

Zatulle onnittelut digilukemista, huippua <3

Kiva kuulla Sirpa, että hommat etenee ja pääset tutkimuksiin, jospa vaikka apukeino löytyisi tai tärppi kävisi ihan noilla teroilla.

ON: eipä mitään, alkukiertoa.. menin tilailemaan uuden kierron kunniaksi ihan kamalan kasan r-testejä netistä, on sitä vaan kahjoksi tullut. Ainakin 2 testiä menee negakierrossakin, kun ei vaan pysty olemaan testaamatta jo ennen varsinaista testipäivää. No, nyt on sitten sentään halvempia tikkuja tulossa :lol:

Dipsu kp 5/28-32
Dipsu 35v. Yritys alkoi 4/2010.
Alkuraskauden km x4 (10/10, 12/10, 3/11, 8/11). Tutkittu, syy ei selvinnyt.
Keskiraskauden km 3/12, syynä infektio.
Tukihoitoina Lugesteron, Primaspan, Folvite.
Dipsu

ViestiKirjoittaja sannni » Ti Heinä 31, 2012 9:31 am

Kylläpä täällä on ollut hiljaista!
Mulla oli taas jotain salasanaongelmia tän kans aiemmin kun oli muka väärä salasana eikä tasan ollut. Jouduin tilaamaan taas uuden, mutta nyt tuntuis toimivan :)

Minkälaiset tilanteet täällä on menossa? Vai onko täällä sen taannoisen plussa-aallon jälkeen edes ketään jäljellä?! (itseni lisäksi siis.....)

Omassa navassa on sellainen tilanne, että eletään dpo 13. Eli siis suomennettuna tädin olisi pitänyt saapua vierailulle EILEN. :o Mutta siis, en tuntenut ovista vaikka sen plussan sainkin niin onhan se voinut tapahtua myöhemmin tai vaikka munis onjäänyt kokonaan irtoamatta. Yleensä kuitenkin täti saapuu aina dpo 12, kerran saapui jopa dpo 11. En ole uskaltanut testata, enkä uskalla. Pelkään positiivista tulosta ihan yhtälailla kun negatiivistakin :s Katsotaan siis mitä tapahtuu. Ehkä mielummin uskon että menkat alkaa viikon myöhässä, kuin että olisin taas testannut plussan joka sitten menee kesken heti viikon päästä..
Kuva

Kuva
sannni

ViestiKirjoittaja Dipsu » Ti Heinä 31, 2012 12:54 pm

Mä just mietinkin, että mitähän sulle Sannni mahtaa kuulua, eli siis todellakin jännät ajat menossa :D ! Kuulostaa kyllä nyt tosi hyvältä, tuu heti kertomaan kun uskallat testata, peukut pystyssä kahdelle viivalle!

Mitäs muut, Mineki, Sirpa, entäs Peikkonainen, mikä tilanne teillä on?

Mä sain tässä kierrossa ovisplussan jo kp 13, en meinannut silmiäni uskoa, kun odotin että venyy taas jonnekin kp20 tai ylikin. Ja kummallisesti oviskipuja oli jo pari päivää ennen plussaa ja sit plussa-aamusta alkaen koko päivän oikeen kunnolla. Yleensä kivut on tulleet kun nakutettu vasta dpo 0 ja kestäneet vaan sen päivän. Eli nopeaa toimintaa tässä kierrossa kaikin puolin, ihan mahtavaa se :D

Dipsu dpo 3, kp 17/28-32
Dipsu 35v. Yritys alkoi 4/2010.
Alkuraskauden km x4 (10/10, 12/10, 3/11, 8/11). Tutkittu, syy ei selvinnyt.
Keskiraskauden km 3/12, syynä infektio.
Tukihoitoina Lugesteron, Primaspan, Folvite.
Dipsu

ViestiKirjoittaja sannni » Ke Elo 01, 2012 8:38 am

Ei tarvinu testata.. Täti saapui tänään paikalle 2 päivää myöhässä. Arvoitukseksi jää yrittikö jotain tapahtua vai oliko muuten vaan myöhässä. -,- Eli yk 17 alkoi, järkyttäviä lukuja jo :( Ajattelin soittaa tk:hon ja kysyä miten pitää edetä että päästäis sinne julkiselle puolelle jonoihin. Nyt varsinkin kun opiskelu alkaa niin ei oo varaa yksityiseen.. Varmaan saa varautua odottelemaan vuoden johonkin tutkimuksiin pääsyä, täällä pääkaupunkiseudulla kun asutaan.. Parempi siis ilmottautua heti jonoon. Hieman pelottaa, että saadaanko koskaan sitä toista lasta, kun kaikki raskaudet päättyy niin alkuunsa :( Onkohan mun kropassa joku vika ettei raskaus pysty jatkumaan vaikka alkaiski :o

Dipsu: kuulostaa hyvältä että ovis tuli aiemmin! Eikös kiinnittymismahdollisuudet oo paljon paremmat tuossa vaiheessa kiertoa kuin loppukierrossa! :) Peukut pystyyn!

-sannni, yk 17, kp 1/30
Kuva

Kuva
sannni

EdellinenSeuraava

Paluu Raskaaksi